Thursday June 28th 2012 - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Shannon Rachel - WaarBenJij.nu Thursday June 28th 2012 - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Shannon Rachel - WaarBenJij.nu

Thursday June 28th 2012

Door: Shannon Rachel

Blijf op de hoogte en volg Shannon

29 Juni 2012 | Indonesië, Senggigi

Today i went to the Kuta beach in the south of Lombok with my friends. It was a nice and relaxing day, although i sat in the shadow but i burned as well. In the evening i went out for diner (because they don't cook, you eat in a warung, "restaurant" by the street). It's cheaper than you go out for diner in a real restaurant, for example at the beach. In the evening i got really homesick, i might look tough but i struggle with it a lot. Never thought i would be so homesick..

  • 29 Juni 2012 - 13:30

    Dorien:

    Hi Shannon,

    Leuk om je verhalen te lezen! WOW, KUTA beach, gaaf daar ben ik ook geweest! En wat betreft je heimwee, dit is logisch, probeer er wat van te maken! Je kunt het!
    Groetjes Dorien

  • 29 Juni 2012 - 14:12

    Shannon Rachel:

    Hey Dorien,

    Dankje wel! Ja het gaat nu wel wat beter dan vanmiddag, maar ja nooit gedacht dat ik er zoveel last van zou hebben, ik denk dat ik dat door de spanningen en enthousiasme dit heb overzien. Maar misschien gaat het met ingang van maandag wel beter, dan ga ik met een groep (waaronder de twee dames van het bemiddelingsbureau) naar hun project toe en dinsdag mag ik beginnen! Dus hopelijk gaat het dan beter als ik werk! ;)

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shannon

Actief sinds 25 April 2012
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 9061

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 12 Januari 2018

Studyabroad Beijing 2017/2018

24 Juni 2012 - 23 Oktober 2012

Internship Indonesia

Landen bezocht: