Saya senang di Lombok ya! - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Shannon Rachel - WaarBenJij.nu Saya senang di Lombok ya! - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Shannon Rachel - WaarBenJij.nu

Saya senang di Lombok ya!

Blijf op de hoogte en volg Shannon

10 Oktober 2012 | Indonesië, Senggigi

Hallo iedereen!

Een speciale reisverslag! In het Nederlands voor de verandering.

Mijn tijd bij The Santosa Villa's & Resorts zit er al een paar dagen op.. Time flies when you're having fun! Na 3,5 maand een top tijd te hebben beleefd daar, is het tijd om dit hoofdstuk af te sluiten. Helaas voelt het voor mij niet als afsluiten, daar is het -als het aan mij ligt- nog geen tijd voor. Ik zeg geen gedag, want ik kom hier zeker terug!! Once you've been to Lombok, you'll come back for more! Deze laatste paar dagen waren hectisch.. veel geregel, veel gestres (met name de immigratie kantoor) maar al met al was het dubbel en dwars waard. Ben er trots op dat ik, ondanks dat ik twee keer heimwee heb gehad (ja nu ook super erg want ik wil in Lombok blijven en niet meer naar Nederland!!!!!) dat ik dat toch opzij heb proberen te zetten. Het vervelende ervan is alleen dat, ik gewoon te veel waarde aan alles hecht. Dit keer ook, special people.

Ik kijk terug op een top tijd! Nooit gedacht dat ik zo close zou worden met de mensen (van Santosa en buiten), nooit gedacht dat ik iemand zo leuk zou vinden en verliefd zou worden.. Nooit gedacht dat ik, niet meer naar Nederland wilde en dat terwijl ik er stiekem wel een beetje naar uit keek!

Special thanks to: my parents who allowed me and supported me. School. ibu Ike, mijn sponsor! Mindie, Debbie en Apip voor het zorgen van de stage en de gastvrijheid! Ook wil ik alle Nederlandse studenten bedanken, thanks voor de gezelligheid en ik wens jullie succes met jullie stage! Tot in Nederland!

Deze laatste dagen breng ik door in Jakarta bij familie, voor ik naar Nederland kom. Deze stage is een aanrader voor iedereen die doorzettings vermogen heeft, openminded is, leergierig en iemand die iets met het land heeft! Tsja.. heimwee is en blijft iets wat zo nu en dan komt, het maakt er alleen makkelijker op als je niet alleen bent.

Home is where your heart belongs, and finally I know where my heart belongs. No longer between the best of two worlds.. I am happy what I've got and so be it with less luxury!

Bedankt iedereen, y'all got a special place in my heart!
I hope to see y'all next year!

Ciummmm muachh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shannon

Actief sinds 25 April 2012
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 9049

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 12 Januari 2018

Studyabroad Beijing 2017/2018

24 Juni 2012 - 23 Oktober 2012

Internship Indonesia

Landen bezocht: