Last few days - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Shannon Rachel - WaarBenJij.nu Last few days - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Shannon Rachel - WaarBenJij.nu

Last few days

Blijf op de hoogte en volg Shannon

22 Oktober 2012 | Indonesië, Batavia

Hi there!

De laatste dagen gespendeerd met papa en mijn zusjes. Hartstikke gezellig en ook het weekend in Lembang (bij Bandung) heeft een gezellige sfeer gehad. De terugblik bevatte toch uiteindelijk net een iets andere planning dan wij hadden gedacht:

Zondag 14 okt zijn we naar familie gegaan (jongste generatie) en even naar de mall (Puri Indah) en uiteten geweest met de Chinese kant van de familie.
Maandag 15 okt en dinsdag 16 okt zijn we naar de mall geweest (Ciputra en Semayan) woensdag 17 okt zijn we naar het safaripark geweest en de mall (Taman Anggrek, een van de leukste malls).
Donderdag 18 okt zijn we naar het graf van om Jack en oma geweest en ook nog naar Taman Mini. 's Avonds verbleven we bij onze nicht en vertrokken we om half 6 's morgens op vrijdag richting Lembang met een tripje naar de krater (zwavel). Zaterdag 19 okt zijn we naar een of ander park geweest wat warm waterbron moest voorstellen, helaas anders dan op de foto's! 's Avonds naar de mall geweest (Ciwalk) in Bandung en de HELE familie is blijven slapen in het huisje.. hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen geen idee! :p
Zondag zijn we tegen 10 uur weggereden met 3 stops om te eten... 's Avonds nog gezellig gegeten met de Chinese familie. En toen zat het laatste dagje erop!

Zodadelijk, over een uurtje vertrekken naar het vliegveld en wachten tot het 19 uur is en dan gas op die lollie!

See u in Holland!
Ciaoo